Lov ?

Jahaja, då var det lov igen, inte för att jag märker nästan nån skillnad, förutom att niklas är ledig, så då vill han att jag ska vara här ;P vilket jag ju inte tackar nej till, men ja :)

haha,idag var vi iväg en sväng med skotern, till måttsund for vi := träffade på bror (robin) , som var där och åkte, JAG BLEV SVARTSJUK ! vill också åka bräda ju ! nåja, man får inte alltid som man vill  :/


Sen var jag iväg med Kin och tobbe, till ica maxi. handlade, for hem, låg i sängen och bara ungefär sov, förutom då niklas kittlade mig.. Och mamma, du kan ju tänka dig hur högt jag skrek då ? ;P haha..


Nu är niklas iaf ute och slipar på epan, och sen när han kommer in, då ska vibasta :) äntligen :D

haha, nä, nu ska jag pysa, god natt / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0