underbarakväll!

Sitter här, hemma hos niklas , vi har det riktigt mysigt, vi har varit ut med hunden en sväng, och nu myser vi bara på, men jag tänkte passa på att skriva lite, innan jag ska se let´s dance :) missade ju det förra veckan, så ikväll ska jag se det :)

hörde tidigare att min bror skulle på bio med sina kompisar. KUL !! :)

han gör nästan aldrig nånting , förutom sin kära dator .. men jag kan inte klandra honom, ibland får jag nån sån där period då jag bara vill sitta framför datorn, och stänga ute allt annat.. (Förlåt niklas,) men så är det..men han är ju mycket med sin skoter, och idag är det epans tur.. Den ska slipas och massa annat på, men fråga mig inte vad :) haha, för jag är inte så insatt i det.. ibland undrar jag nästan vad vi har gemensamt, jag menar, jag älskar att gå på stan , och shoppa.. prata i telefon eller bara ta det lungt,.. Det vi har gemensamt är nog att vi är suckers för tv:n båda två :) haha..

nä, nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Niklas, och bara se på tv ;P hahaah...

Men jag skriver nog senare, när jag har sett mitt let´s dance, och så :) vi hörs :) Pusspuss /
S


 slänger in en bild på älsklingen, i sin favorit möbel . Sängen :) haha,,





aaah, så skönt :) jag kom nästan nyss ut ur bastun :) fick niklas att basta med mig, jag bad RIKTIGT snällt :) det funkade..
Haha, och nu har han lagt sig i sängen, men han ska iväg kring 4  ;P så han borde ju hålla sig vaken tycker jag :)

haha, jag insåg en sak idag, och det är att jag är nog faktiskt rätt kort :S haha, jag kunde knappt sätta mig i bastun, för det fanns inget litet trappsteg eller så, nä, niklas kom in och frågade om han skulle lyfta upp mig, men det gick jag inte med på, jag tog mig upp iaf ;d tack och lov. annars hade man väll fått höra det också, jojominsann ;P haha.

Nä, nu ska jag kila , ska försöka hålla niklas vaken :) rapport på hur det gick, kommer imorgon :) ha en bra natt alla :) det ska jag ha :) men tanke på att jag endast sovit, typ 3-4 timmar :) Pusspuss /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0