torsdag!?

redan torsdag ?  det har jag inte alls tänkt på  :) haha..nog för att jag visste att mina kära kompisar började skolan på en torsdag, men ändå ! :) hahaha...

Och jag som gått och oroat mig för att niklas ska försova sig idag.. Men inte behövde jag vara orolig inte.. klockan 6 var min snygging uppe.. poäng till honom.. själv så steg jag upp vid 12 idag. för idag hade jag "STORA" äventyr som väntade... Haha, eller ja, så stora var dom väll inte men :)   vaknade, gjorde mig i ordning för att sedan ringa josse, som plockade upp mig, och pangbom, så var vi i piteå.. där skulle det inhandlas en del saker,  men innan vi handlade baksakerna så tog vi oss en sväng på stan. men jag unnade mig ingenting alls där.. jag blev snål helt enkelt ! haha. sedan drog vi oss mot coop :)  jag vet inte vad det är med den affären, men nått är det, jag och josse blir nästan lyckliga när vi får fara dit och handla :) haha,,där inhanlades det en massa baksaker, present och lite godis..  efter det skulle vi till max och käka.. när vi kommer ut till bilen och ska börja köra därifrån frågar jag josse  " vad ´har du i rutan där" ?  josse tittar dit och säger helt lungt , ägarbeviset.. haha. sen börjar hon tänka efter, eeh, den är på utsidan, i sin ilska skriker hon nästan rätt ut, " HELVETE jag har fått böter"

och se där, det stämde faktiskt... när vi kom fram till max, tar jag böteslappen åt henne, hon fick 250 kr i böter, inte populärt hos henne faktiskt.. väl inne på max hade vi som alltid annars en trevlig pratstund.. vi satt faktiskt där inne rätt länge, kändes skönt att inte behöva stressa, förutom det faktum att vi hade josses hund tina i bilen. men det var lungt, för hon låg och sov.. när vi sedan for från piteå, så plockade vi upp david och robin som var på cafe for you...
sen bar det av hem till josse där det skulle bakas, men när josse bakat sitt så insåg vi att vi hade glömt lite ingredienser, så vi skickade ner pojkarna att handla dom..  ..
senare kom även Niklas, som egentligen skulle ha kommit för flera timmar sen, men han hade somnat.. nåja, han kom dit iaf..senare skjutsade vi ut honom till E4:an och sen skjutsade josse hem mig ! en rätt trevlig dag faktiskt :)

Imorgon ska jag och överraska niklas :) han läser inte blogg så jag kan skriva om det här :) haha,., förstå när han kommer hem imorgon, och jag är där hemma hos honom  :) inte helt fel det inte.. senare skulle vi kanske till luleå, men får se hur det blir med det, jag hoppas på en trevlig hemmakväll med filmmys..  hoppas jag får det :) haha..
nää, nu ska jag dra mig från bloggen iaf,  men datorn lämnas inte än på ett tag  :) haha.. pusspuss /
S

Kommentarer
Postat av: sanna :)

kom till luleå och festa imorn!!! inte mysa det kan ni göra efteråt.

2009-01-09 @ 01:52:18
URL: http://lillsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0