Torsdag..


Börjar inlägget med en bild på niklas <3



Så, nu vet ni hur han ser ut ! snyggingen min..


Iaf så sitter jag hos niklas :D han sover nog, och jag ska se oth ;)

haha, stackarn fick stiga upp jättetidigt idag, medans jag låg kvar och sov :)

haha, jag skriver mer sen,, ska se tv nu :) puss


I´m back  ;)



det tog dock lite längre tid än jag tänkt mig .. men så är det.. har hunnit göra en hel del sedan sist :) följde bla niklas mamma och bror för att handla och inhandlade lite onyttigheter . som jag tyckter att vi förtjänade :)

men ändå säger niklas till sin mamma "har  vi inget godis hemma ?"   haha, men hallå, jag har ju köpt ;P

ska strax gå och hjälpa niklas att plugga, han gjorde ett prov idag, men hmm. han klarade det inte, så det blir att plugga ikväll också ..

Sov här , natten till idag, och det blir en natt till :) dock ska niklas upp till skolan imorgon.. imorse vaknade jag inte ens av klockan :S  hade en svagt minne av att karln pratade med mig, men jag kommer inte ens ihåg vad han sa, nog sover jag rätt hårt alltid :)

Haha, han stiger upp gode tidigt :S bussen går 25 över 7 typ, taxin härifrån går kvart över sju... men då sov jag :D haha, jag vaknade precis innan han kom hem från skolan. 10 i 2 vaknade jag idag :) så underbart skönt att sova länge :D haha,., nä, nu ska jag plugga med pojken min :) pusspuss /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0