natt....

det suger att inte kunna sova.. blääää, hur ska jag ta mig upp imorgon... MAMMA, om du läser det här, innan 11 fredagn den januari,, RING OCH VÄCK MIG !! ring tills jag vaknar  ....


sanna skrev just att jag och niklas borde komma till luleå, får se hur det blir med det ;D hehehe..nu har jag ändrat mig, skulle faktiskt vilja fara.. men får se hur det löser sig med ekonomin och sånna saker, sovplats bland annat ! nåja, hur som haver...

gjorde ansiktsmask tidigare ikväll, så nu är jag len och fin igen :) haha, dock fick jag lite utslag av masken!? eh, vad är det för fel då undrar jag liksom ;D hahah,..

nä, nu blev jag gode svamlig, ska försöka sova nu ;d godnatt.. / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0