lovet slut...

nu är lovet slut för mina söta små vänner ! dom har nog haft det trevligt, förutom lite bråk som varit, men ingen tänker på det längre, hoppas jag :)

har haft ett härligt lov jag med, eller, ja, lov och lov.. men jag får väll säga det fastän jag inte går skola ? eller hur blir det då ? nää, jag vet tusan inte  ;P   nåja,,, jul firades ju som sagt hemma hos mamma :)

nyår däremot ! den firades hela dagen med Niklas och tomas ! :) mycket trevligt, men vi träffa en massa annat härligt folk också, vi var även på betel och fick nyårs middag där :) sen for vi till mig, för att se på grevinnan och betjänten, underbart roligt tycker jag, men pojkarna som var med just då, tyckte inte alls att det var roligt ;P   haha..
Sen satt vi ute på skotrarna , tills jag , niklas och tomas kom på att vi ville till luleå, och efter många om  och men tog vi oss dit, och hade sovplats :)  vi for till ted, där det firades för fullt, och jag träffade sanna, carro, jenny , jennifer och pillan och buska, det var iaf dom jag kände :) rackarns trevligt, men kvällen slutade inte lika trevligt, då alla for in till stan så stannade jag och niklas kvar där, tur var det .. för annars hade nog niklas hamnat i bråk, jag blev iaf gode full jag.. benen vek sig liksom !  nåja, sen kom det dit några  killar, men jag låg för det mesta på golvet...  sen skulle vi därifrån, och gick till statoil där vi köpte korv, sen tog vi taxi till niklas storebror, där vi tillbringade nån timma framför tv:n innan jag och niklas insåg att vi måste sova .. haha.. sagt och gjort, Jag somnade, men innan jag somnat såg jag att niklas hade hämtat en öl.. okej tänkte jag..  och nästa gång jag vaknade var det så sjukt blött i sängen, och jag tänkte "vafan är det i sängen"?  haha. jag tittade mot niklas. och såg en ölburk liggandes i sängen.. han hade somnat med typ en full öl i sängen.. MYSIGT.. sen vaknade han och ställde ungefär samma fråga som jag ställde mig själv, jag svarade att det var hans fel. han får skylla sig själv.. haha, nåja, sen steg vi upp, och då låg tomas och sov så sött i soffan :)  haha, sen tillbringade vi hela dan i lägenheten, så pass länge att sista bussen till stan hann gå ! inte kul alls... så vi gick från björx, till stan, det var gode kallt, men tanke på att fröken johansson hade leggins på sig....


illa illa.

sen har resten av den lediga tiden för dom andra tillbringats med niklas <3

vi har kört skoter, bara myst framför tv:n...  


det är gode underbart det :)

nu ska jag kila vidare ;D pusspuss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0