fredagsjävlamorgon...

godmorgon alla pigga ... jag är inte pigg, men jag är sur.... här försöker man vara en gullig flickvän, och hålla sig vaken, för att hjälpa niklas upp så han tar sig till skolan.. och vad för jag för möte när jag försöker hjälpa honom upp.. NÄÄ, jag ska sova.,, Och nu kan jag fortfarande inte somna,, och han ligger där och sover, och hans taxi går på 10 min!? jamen, tackar för det säger jag bara... Jag försöker hjälpa honom att sköta skolan. nä, men förlåt då, ska inte göra det  nå mer.. förlåt för att jag vill att nån annan ska lyckas i skolan, när jag inte gör det...



över till något helt annat, som gör mig på bra humör.. nämligen min mamma :)
Det är så här, att jag har världens mest underbara mamma, Mamma ställer verkligen upp för mig, till 100 % ..
Och igår, då klippte mamma sig, hon vart superfin . fast att min mamma såg ung ut redan innan hon klippte sig, så ser hon ännu yngre ut nu.. Snyggt mamma  ! :)  det var verkligen värt pengarna det där ! 
Tack för att du finns mamma , jag älskar dig <3



NU ska jag nog faktiskt försöka sova lite grann.. om jag kanske kan få upp niklas, så han kan plugga lite grann.. Innan han ska ta nästa buss till skolan..

Pusspuss/S





Nu är jag tillbaka, efter några timmars sömn,  Halv 10 somnade jag. Jag var helt slut, sen vaknade jag kring 1 igen:) och strax därpå kom niklas hem, som faktiskt tog sig till skolan.. fast det var först kring halv 12 han for, men nåja, han for iaf dit och gjorde provet om "det kalla kriget" hoppas nu att han klarar det...

Nu ligger han i sängen och tittar på "arn"  men det är rena sömnpillret för mig, så jag avstår från att titta, men jag undrar om inte han kanske rent av har somnat där han ligger i sängen, men deras tjockiskatt pricken vid fötterna :)  den är gode söt..

När jag kom ner till köket idag berättade niklas mamma att det hade varit en liten rackarns näbbmus i köket.. men deras två jägare, Katterna vill säga, hade dödat den... 

Haha, ja,så kan det vara, nä nu ska jag gå och kolla om niklas är vaken, och är han inte det, kanske jag går ut och går.. men bara kanske  :) Ha det bra. Pusspuss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0