måndagskväll !

hallådär! ett tag sen jag skrev, förlåt!

har varit lite annat nu :)


i Helgen har iaf jennifer varit här i rosvik :) vi åkte skoter och gormade ! ovanligt ? nej :) haha.. iaf så råkade niklas armbåga mig i näsan när han körde skotern, jag fick ont, och klev av skotern, och sa att jag skulle minsann gå hem !  Jennifer, som också satt på skotern, började kliva av och skulle gå med mig. Men niklas sa bara åt henne att stanna kvar !  haah, sen kommer han och kör ikapp mig, och lyfter tag i mig, och hipsvips ligger jag där , som en liten bebis i jennifers knä, och niklas håller också  i mig, och då skulle jag låtsas vara sur ! ;P men det gick inte alls bra :) jag låg bara där och skrattade.. nåja, sen kom vi då hem till mig, och medans niklas höll på gorma med skotern, (vi var fortfarande kvar på den)  så la jag ner huvudet, så det nästan tog i backen, då kliver niklas av skotern, och går så han gör illa min näsa , IGEN !  haha. och sen blev han herr fnitterlisa ! haha.. och stod mittemot mig, och skulle böja sig fram och göra nått, då träffar hans supergulliga skoterhjälm mig, på näsan ; alltså
3 gånger träffade han min näsa!  nog blev jag lite små öm alltid ! haha

sen på lördagen, så for jennifer hem, jag var med hj, tomas, selan och tobbe F.. 

sen kring 8 for jag till NIKLAS <3 haha, jag blir lika fjantig varje gång !
mös på med honom ;D

sen söndagen, så. låg vi bara i sängen hela dan typ, ungefär till 3 ;D sen for han och hämtade sin älskade ? polaris ;P
som stått hos tomas i mörön ! sen for jag hem, tränade innebandy, och sen sova ! :d  

idag har jag inte gjort så mycket, var och hjälpte till på betel, med barnkören, sen skulle jag också ha kör, men det blev bara jag som var där, så jag fick mig en egen sånglektion :) mycket trevligt, sen gick jag och träffade krille och modde en sväng, pratat i tlf ;D sen tv och nu dator :D  funderar på att gå och koka mig nå te ;D  har så ont i halsen, nåja :D 




begravningen är nu på lördag, tårarna kommer inte att kunna hållas tillbaka !




ha det nu så bra. så hörs vi :) puss. /S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0