Kalix, here I come ;P

flyttlasset bär av till kalix, eller rättare sagt, karlsborgsverken idag :P papi och Päivi kommer och hämtar mig kring halv 7- 7 idag ... Det är blandade känslor .. Jag vill verkligen flytta dit.. det vill jag, men samtidigt kommer jag sakna allt här :/ alla kompisar.. mami, men det är för mitt eget bästa jag flyttar,
Men jag kommer ju hem varannan helg, så, man kommer ju träffa mig :) men inte lika ofta......
alla saker är redan packade, så jag kan bara ta det lugnt, resten av dagen..
Ska strax fara och kolla när min syster har match, sen ska jag hem igen , då ska min kära mor klippa mig !!
tror det blir lugg denna gång, färgade även håret igår :) svart är det nu, igen :)

Men nä, nu har jag inte tid att sitta här och bara lalla på.. Nu bär det av mot arcus, för systers match börjar snart !

ha det bäst, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0