I kalix....

Hejhej :d nu sitter jag  i Kalix ... Eller som sagt, karlsborgsverken .. Sitter här med jonna, Inna, Tn och Lindgren........
har fått i ordning i mitt rum nu.. mysigt litet rum,  gud vad mycket kläder jag har insåg jag precis........haha, men så är det.... Joni ringde nyss, det visa sig att joni , emil och tn och jolla känner varann :S   

Är nu kalixbo, mysmys på den fronten......

Imorgon ska vi till Haparanda och se på hockey, asplöven - Boden tror jag att det var !! men jag har garanterat fel... haha...

sitter i jonnas rum med datorn i knät.. det är sjukt mys, men jävligt varmt....  det är bögporr i sängen,,mellan Tn och lindgren :P 


nää, nu ska jag dra mig, men ha det så bra :D pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0