hallådär,

Hejhej!   Sitter just nu hos my darling ! men hon är inte hemma  :/   hon är på skolan fortfarande, och ska vara där ikväll !! Fast jag ska ju till hennes skola, typ, om kanske en timma eller så :)   ska höra på när baby sjunger !


Helt ärligt nu, vad fan skulle jag göra utan henne ? hon finns alltid där för mig, bryr sig alltid om mig. Tar hand om mig, hela tiden, och jag skäms, för jag är så dålig på att hjälpa henne, jag är verkligen det.   Jag vill bara visa hur mycket jag älskar denna dam !  Utan henne känns allt så förjävligt.  Utan henne skulle jag inte kunna stå på mina egna ben.
denna dam, har räddat mitt liv, mer än en gång ! och vad har jag gjort för henne ? Ingenting., bara kommit och varit i vägen. jag blir tokig.. för jag vet inte hur jag ska visa för henne, hur mycket hon verkligen betyder..
Denna dam, är den mest underbara människa jag nånsin känt, och hon tar mig alltid under sina vingar, fast hon verkligen inte behöver det !  
Hon hjälper mig, men jag kan inte hjälpa henne ! I´m going CRAZY ..
Helt seriöst................................................................

Tack babe, för att du finns, du vet att jag inte kan nämna ditt namn här, för vissa personer som är här och läser behöver inte veta vart jag är...

Men som sagt babe, du betyder, och det kommer du alltid göra.. ALLTID !  Jag lovar...

Du, JAG ÄLSKAR DIG !   Puss!


Kommentarer
Postat av: HANNA

aaaaaaaw. ja älskar dig me!

och du har hjälpt mig mer än du tror:)

2008-10-16 @ 15:05:24
URL: http://hahanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0