trist onsdag...

denna dag suger riktigt ordentligt faktiskt :S


Men då får jag lov att tänka på johan så att jag blir glad !   fast, om jag tänker på han så blir jag samtidigt ledsen :/
för jag får inte träffa honom förrns på fredag ju ! :/

två dagar till utan karln.. jag blir tokig, 

Bejb, saknar dig ! <3


Imorgon ska jag iallafall till Rosvik, ska baka med johan´s syster, för min "lilla" pojke blir 18 på tisdag, så vi ska fira honom i helgen !

Men jag har inte kommit på vad jag ska ge honom än!?

vad ger man till en kille ? vad vill dom ha ?

det hjälper inte att jag frågar honom, för han säger bara, jag har dig, då har jag allt jag behöver ! 
SÖTT ! jag vet !

Men jag vill ju ge honom nånting, typ nått ! jag fick tips av hans kompis, vad jag skulle kunna ge, men insåg också att min börs inte alls vill att han ska få den, och inte mamma´s börs heller :S

ÄÄSCH!  varför kan han inte bara säga vad han vill ha ? :/   det blir ju skitsvårt för mig ju ! nää. jag vet inte vad jag ska hitta på !   får ge han en puss och blommor typ, men hur kul är det för en kille att få det ? nää, vet du vad...


äsch, nu byter jag samtalsämne ist !

Är så glad för Joni "storebror" s skull ! :)  han har skaffat tjej ! ;D supersöta jannice ! dom är så söta tillsammans, hoppas det håller länge mellan dom !!!

idag när jag steg upp, så for jag direkt till stan :)  lämnade ett par byxor och en tröja till mattias roos. haha, pojken blev så lycklig ! hehe..

nä, nu eftersom jag våldgästar min mor lite grann, ska jag gå och vara social med henne, och sen ska jag dra mig mot gården ! men ha det bra, så hörs vi säkert !  :D

pusspuss / S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0