NATT !

NU ÄR DET NATT ! klockan är 02.09 just nu !

fråga mig inte vad jag gör uppe, men jag kan inte sova ! :S haha..

I helgen har jag iaf varit i rosvik :D

baby kom hem i lördags, ist för fredag. en dag mindre med honom ! :(   nåja... vi åkte lite skoter, eller ja, bara hem från betel.... men det var ju för mina kryckor  ! ;P hehe.. idag vaknade jag 16.00 ungefär ! ;P hehe... M kom in och sa att det var middag på några minuter ;D haha.. det är då man borde börja stiga upp  ;P hehehe :P



efter middagen for jag till johan :) men han var inte hemma, så då umgicks jag med hans syster, min kusin och  potte, som var där ! :d  trevligt värre  ! Jag och josse, var på skratthumör nr 1 ;P hehe,, ovanligt eller ? nää :P

vid kvart i 9 for potte, och vid kvart över kom johan hem, krille skjutsade honom.. tror jag  ;D hehe.. krille hade iaf mjukisbyxor på sig.. kunde dock inte föreviga den bilden, då varken min mobil eller kamera var i närheten.. men det är en sån där sak som händer typ ALDRIG ! :d haha..sen kom min mysälskling till soffan, men han hade dock inte sett min jacka och mina skor ute i hallen, så han blev glatt överasskad när jag låg där i soffan ! PUSSKALAS  ;P hehe... ååh, han är så mysig ;D  vi såg iaf på wallander- Blodsband !  den är så sjukt bra, sen efter det höll jag inte på att få gå hem... då skulle han bara pussa på mig ! jag har en grymt mysig pojke :)

när jag kom hem hade alla gått och lagt sig. så jag tog datorn, la mig i sängen och började skriva med en hel drös människor, och nu sitter mann här, och skiver som en jag vet inte vad.. bara för att ha nånting att göra ;P haha.. Johan ska upp om typ 2 och en halv timme ..... hans skjuts till kalix går klockan 6... SJUKT tidigt  :S blää.. men men..
sitter här och skriver med en vän, som har ett problem, men varken jag eller den personen vet hur det ska lösas, men vi kommer nog på nått ! 

imorgon ska jag till luleå igen.. måste börja hitta nå julklappar tror jag  ;d heheh  ;d , jag som precis hittat nått till johan, och nu måste jag börja om igen ! AAAAAH, vad vill han ha ? :S :P heheh... svårt det där tycker jag !

i veckan ska jag nog till kalix, till "storebror" och ska även passa på att träffa JOHAN <333333333 älskar dig gubben..


nä, om man skulle röka, sen sova ! :)  pusspuss/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0