hejsan!

hallådär ! ;D


har faktiskt haft en rätt trevlig dag idag :D

var på stan med adde och mattias :) mycket trevligt, men fick mest hjälpa pojkarna att hitta julklappar ! :D haha

Sen så träffade vi även min mor ! som jag för övrigt är hemma hos nu :)   men när jag kom hem , så for hon och mikael på en gång, dom skulle nog och handla tror jag :P


det är rätt mysigt att sitta hemma hos mamma, och titta på granen, sitta vid datorn med en kopp kaffe, och lyssna på julmusik, ! det är så underbart !

rätt skönt att vara hemma hos mamma :) har saknat henne, och syskonen :/  men nu är jag hemma hos mami, och ska bara mysa på här ! :D det är inte helt illa !

och har kikat lite på klapparna under granen :)  hihi, så fort jag kom hit, gick jag och brorsan till granen för att titta lite närmare :)  och när jag kom hit, så la jag ett paket under granen, som dock var till mig ! :) haha

mysigt värre ;d nää, om man skulle lägga sig framför tv:n :)


pusspuss/ S
me and flippan :d

Jag och mys filippa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0