Hallådär ;D

hejhej :) hur är det med er ? :) hoppas det är bra... själv så är jag jätteförkyld, hade nästan blivit frisk, men så åkte jag och josse med krille,robin och tomas, på skotrarna, blev ju inte bättre av det ! haha. nä,fyfan säger jag bara,, idag har jag iag stigit upp lite tidigare än vad jag brukar,  jag gick och la mig typ 22.00 igår och vaknade kvart i 12 av att mirjam kom in i huset och skrek efter mig. haha.. och jag försökte ropa tillbaka, men jag hade  ingen röst, så det gick  inte så bra :S haha..

sen har jag stigit upp, klätt på mig, gått ut och rökt, och sen bara suttit vid datorn...

undra vad man ska ta och hitta på idag ? ska iaf städa mitt rum :D 

jag har kommit på en sak nu....... Jag måste köpa en vattenkokare och snabbkaffe hit :D det är så underbart gott, och snabbt går det.. därav namnet "snabbkaffe" kanske  ;d hahah,

det är ingen hemma idag, vart är männsikorna ? :D haha, nä, ska smita över till mirjam en sväng nu.  för jag såg hon kom hem :D pusss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0