BRRR !

hallå ! det har blivit lite bättre med min bloggning, nu när jag inte går skola !  Fast det är ju egentligen inte så bra men...


Sitter iaf i sangis.. själv !  Jannice och joni for till kalix i morse, då jag sov.... jag visste ju att jannice skulle iväg, men joni ? Nää, Jag sov på soffan inatt. KALLT.. det är sjukt så jävla kallt det kan vara i ett hus :S  hade en massa kläder på mig, och just nu sitter jag med en dunjacka på... Hur som helst, vart jag lite smått tjurig på joni, då jag vaknar och inser att karln inte är hemma... Kollar på telefonen, och hade fått ett sms : "jag for till kalix, simon har uppkörning, och ville att jag skulle vara där" ..

Eh, jaha.. haha, det roliga är att jag har inte ett skit att göra, skulle ju och träffa johan, och joni skulle vara snäll och stämpla  åt mig på bussen .... och jag skulle fara och träffa johan !  Men nää.....


Whatever, pratade just med joni... simon klarade körkortet..

och nu bråkar jag med en massa,,,



Jag bryter snart ihop. jag orkar fan inte mr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0