Råne......

Var i Råne idag, kollade på innebandy turnering... Älskling spelade.. dom kom tvåa...


Sen for vi till stan, handlade lite julklappar sen var jag tvungen att fara till skolan,   Hade juldans..
och Vissa föll ju INTE  ;P haha. nämen. jag for där å flög och oscar skratta åt mig å frågade om jag var full, Vilket jag självklart inte var....... Och sen föll jag ner på magen.. BLÄÄ, jag skämdes..

Fick iallafall godkända betyg...

När vi skulle få våra betyg så skulle våra mentorer Lena och Susanne, läsa verser så skulle vi lista ut vem det var,
Min var " Vad är ett innebandymål mot aulans scen? Och att i aulan få svänga sina ben.
Mattias har fått en toppen tjej som inte flyttar till Råne -- nej nej nej ! " haha,
Den var ju rätt kuul ;D

Låt gå, ska draaaaa. Älskar dig mattias Roos... Hejdå, puss och kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0