ååh, bääst hanna :)

Hejhej  ( :    asså, har inte skrivit på typ uber länge.. Men jag vet liksom aldrig vad jag ska skriva, har loggat in , men sen ba.. nää, vet inte vad jag ska skriva, så ja har struntat i det  ( :
Jaa. nu har iallafall skolan börjat.går i min gamla klass,   (: 
asså, dom behandlade mig precis som att jag alltid gått i den klassen. att jag aldrig varit borta. dom är så underbara..
Den som jag har kommit närmast i klassen, är bäst hanna :) hon har tagit hand om mig sen första dan. Gumman, du ska veta hur jävla mycket jag älskar dig.. att börja i klassen igen , skulle ha känts mycket jobbigare om inte du varit där :) 

nää,. nu ska jag pysa,, Ska hjälpa mamma lite grann :) men ni får ha det så bra :)

Älskar er   ( :       <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0